Kampanie drip e-mail. Jak to działa i kiedy je zastosować?

drip email

Czy eksperymentowałeś z automatyzacją poczty e-mail? Automatyzacja wysyłki maili, zwana również jako kampanie drip e-mail (drip e-mail marketing), są niezwykle skutecznym sposobem dotarcia do klientów i potencjalnych

Read more

Jak śledzić użytkowników używających Adblocka? cz. 1.

adblock

W 2017 roku 42% polskich Internautów powyżej 15 roku życia używało oprogramowania AdBlock (raport IAB, “Zjawisko blokowania reklam”, 2018). Od kilku lat procent ten rośnie bardzo dynamicznie i coraz więcej użytkowników internetu deklaruje,

Read more

Feed produktowy i 3 sposoby na wykorzystanie go w marketingu

feed produktowy marketing

Stały i automatyczny wzrost sprzedaży to marzenie niemal każdego właściciela sklepu internetowego. Feed produktowy to jedno z tych narzędzi, które na to pozwala. Czym jest product feed i jak zastosować go w marketingu? Poznaj 3 przykłady

Read more

Co to są systemy CRM i po co je wdrażać?

systemy CRM

System Customer Relationship Management (CRM) to pojęcie pojawiające się głównie w kontekście budowy i rozwoju działów sprzedaży. Tymczasem CRM-y – choć służą głównie optymalizacji i zwiększaniu sprzedaży - wspierają również

Read more